luni, 21 aprilie 2008

Messi sau Cristiano Ronaldo?

Fotbalul naste talente fermecatoare cu fiecare generatie a sa. Iar discutiile despre cine e cel mai bun sunt interminabile. Cand doua vedete se infrunta pe acelasi gazon pot aparea insa indicii pretioase. Barcelona si Manchester United sunt echipe de super-jucatori. Si tot se disting doua varfuri: Lionel Messi si Cristiano Ronaldo. Maine seara se va da prima lupta dintre cei doi pentru accesul in finala Ligii Campionilor. Cel mai important trofeu din fotbalul european intercluburi le lipseste amandurora. In dreptul lui Messi sta deja o sansa irosita. Nu pentru ca Barca ar fi pierdut finala, ci tocmai pentru ca a castigat-o. Dar fara el pe teren, deoarece era accidentat. Pana maine, eu mi-am facut incalzirea cu un clip pe care l-am gasit pe youtube. Greu de ales un favorit :) Sa faci ceea ce fac ei intr-un fotbal care a atins apogeul din punct de vedere fizic si tactic e impresionant !!!

2 comentarii:

Ovidiu Miron spunea...

Cristiano Ronaldo e cel mai bun. A si atins un nivel de maturitate.

mihai_ssj spunea...

si eu cred ca ronaldo e mai bun la acest moment. foloseste mai des ambele picioare, loveste bine cu capul si are un fizic mai bun, care il ajuta pe faza de aparare, unde messi e deficitar

eu totusi il prefer pe messi :) cursele lui cu mingea la picior sunt incantatoare. si mai e ceva. la messi se simte mult mai bine pasiunea, care la ronaldo e un pic umbrita de un ego-ism exagerat