sâmbătă, 5 aprilie 2008

Red Bull, la Paris

Sportul este un excelent instrument de marketing. A dovedit-o inca o data producatorul de bauturi energizante Red Bull. Pentru a sarbatori ridicarea interdictiei pe piata franceza acesta a organizat, neoficial, trei evenimente inedite in Paris. O saritura cu parasuta din varful Turnului Eiffel (disciplina care include acest gen de momente se numeste BASE Jumping si reuneste salturile cu parasuta dintr-un punct fix situat la mare inaltime), o cursa cu motocicleta pe acoperisul unei cladiri din cartierul de business si o intrecere intre 150 de MiniCoopere in jurul Arcului de Triumf, care a blocat minute bune circulatia.

Strategia Red Bull a avut un impact imediat. Pe langa privirile trecatorilor, imaginile cu cele trei evenimente au ajuns pe agentiile internationale si de aici in jurnalele tv. Ele au fost postate de asemenea pe numeroase siteuri de internet. Mai ghinionist a fost elvetianul care a sarit de pe Turnul Eiffel. El a fost observat intamplator de un echipaj de politie in timpul aterizarii :))

Red Bull isi poate comercializa produsele in Franta, incepand cu 1 aprilie. O poata face insa cu o conditie. Sa elimine taurina din continut. Aceasta este considerata periculoasa pentru organismul uman, in Franta, motiv pentru care Red Bull a fost tinuta departe de consumatori pana acum. Solutia firmei austriece este o gama produsa special pentru piata din Hexagon.







Niciun comentariu: