vineri, 24 octombrie 2008

STEAUA INCATUSATA

Nu de un antrenor nou are nevoie Steaua. Nici macar de jucatori noi. Sigur, e o realitate dureroasa ca Lacatus si-a aratat limitele de tehnician. Si ca jucatori laudati, precum Toja sau Dayro, s-au stins dupa cateva meciuri. Important e insa altceva. Patronul sa isi dea seama ca evolutia echipei tine si de comportamentul lui. Si ca pana la urma, incapatanarea de a controla toate detaliile tehnice ii face rau inclusiv lui. Afacerea va ramane paguboasa. Degeaba se imbraca Gigi Becali in haine de firma si conduce Maybach, daca nu adopta acelasi stil si la conducerea Stelei. Pana acum s-a purtat cu Steaua ca unul venit de la tara la oras. A intrat cu incaltarile pline de noroi peste imaginea clubului. Comportamentul necioplit si deciziile luate la cald, de multe ori sub influenta atarnatorilor din jur, au transformat Steaua in jucaria unui copil de 50 de ani. O jucarie care storce lacrimi si zambete de la cateva milioane de oameni. Daca se pretinde destept, Gigi Becali ar trebui sa urmeze exemplul unuia mai bogat chiar si decat el. ''Am avut succes in afaceri pentru ca mi-am dar seama de ceea ce nu stiu sa fac si mi-am angajat oameni priceputi sa faca in locul meu", spune Ion Tiriac. Fostul tenismen e primul roman intrat in topul Forbes al celor mai bogati oameni din lume. Asta cu afaceri in adevaratul sens al cuvantului: banci, industrie auto, manageriat, organizator de turnee etc., nu speculatii cu terenuri luate prin diverse combinatii. Steaua va mai deveni o echipa respectabila numai atunci cand patronul ei va deveni un om respectabil. Adica, foarte probabil, niciodata.

Niciun comentariu: